Complaints system for Vodafone commission documents

Thesis title: Reklamační systém pro provizní podklady Vodafone
Author: David, Martin
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Chlapek, Dušan
Opponents: Bruckner, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Tématem bakalářské práce a zároveň jejím hlavním cílem je analýza a následný návrh reklamačního systému pro provizní podklady ve společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Tato práce je rozdělena na tři části. První část je zaměřena na objasnění základních pojmů a přiblížení BPMN notace. Druhou částí je poté samotná analýza současného stavu reklamačního systému za použití modelování procesů v BPMN notaci. Jsou zde také identifikovány požadavky uživatelů na zlepšení reklamačního systému. Třetí část je věnována návrhu nového řešení pro reklamační systém. Tento návrh obsahuje zjednodušené procesní modely, výběr vhodné platformy pro reklamační systém, návrh nového reklamačního systému a jeho verifikaci.
Keywords: procesní řízení; procesní model; BPMN; reklamační systém; podnikový proces
Thesis title: Complaints system for Vodafone commission documents
Author: David, Martin
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Chlapek, Dušan
Opponents: Bruckner, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
The theme of this bachelor's thesis and at the same time the main goal is the analysis and subsequent design of a complaint system for commission documents in the company Vodafone Czech Republic a.s. This work is divided into three parts. The first part is focused on clarifying the basic concepts and approaching BPMN notation, which is also widely used in the work. The second part is the analysis of the current state of the complaint system using process modeling in BPMN notation. There are also identified user requirements to improve the complaint system. The third part is devoted to the design of a new solution for the complaint system. This proposal contains simplified process models, the selection of a suitable platform for the complaint system and the proposal of a new complaint system and its verification.
Keywords: process management; business process; process model; BPMN; complaint system

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Informatics and Statistics
Department: Department of Information Technologies

Information on submission and defense

Date of assignment: 5. 2. 2020
Date of submission: 8. 5. 2021
Date of defense: 17. 6. 2021
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/72397/podrobnosti

Files for download

    Last update: