Onboarding Policy for Company in Aesthetic Market

Thesis title: Onboarding Policy for Company in Aesthetic Market
Author: Švecová, Gabriela
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Stříteský, Marek
Opponents: Černá, Daniela
Thesis language: English
Abstract:
The purpose of this thesis is to establish an onboarding process for a specific company in the market of the United Kingdom. This onboarding is defined for customer service with a distinct focus on behavioral aspects and requirements expressed by the customers and their expectations. Further, the aim is to design customer service pillars based upon the needs of the customers. In the theoretical part, the onboarding process and its types are described, as well as the customers and their needs. In the research part, secondary data are collected for this specific market. For primary data analysis, a customer survey is conducted in order to determine the deciding factors of customer service. Further, employee interviews are performed to discover the current guidelines of the company for customer service. The outcome of the thesis are customer service pillars for the onboarding process.
Keywords: Onboarding process; Aesthetic market; Medical garments; Pillars of customer service; Customer service; Employee onboarding; Post-operation garments; United Kingdom
Thesis title: Náborová firemní politika pro společnost na estetického trhu
Author: Švecová, Gabriela
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Stříteský, Marek
Opponents: Černá, Daniela
Thesis language: English
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření náborový procesu pro specifickou společnost, která působí na trhu Velké Británie. Tento náborový proces je definován v rámci zákaznického servisu se zaměřením na behaviorální aspekty a požadavky vyjádřené zákazníky a jejich očekáváním. Dalším cílem je navrhnutí pilířů zákaznických služeb na základě potřeb klientů. V teoretické části je popsán samotný náborový proces, jeho typy a zákaznické potřeby. V praktické části jsou shromažďována sekundární data v rámci daného trhu. U analýzy primárních dat se provádí zákaznický průzkum za účelem určení rozhodujících faktorů pro zákaznický servis. Dále se provádějí rozhovory se zaměstnanci, aby se zjistily aktuální pokyny společnosti pro zákaznický servis. Výstupem diplomové práce jsou pilíře zákaznických služeb pro náborový proces společnosti
Keywords: Estetický trh; Náborový proces; Nábor zaměstnanců; Zákaznický servis; Pilíře zákaznického servisu; Bandáže; Velká Británie; Pooperační bandáže

Information about study

Study programme: International Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Personnel Management

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 9. 2020
Date of submission: 11. 5. 2021
Date of defense: 21. 6. 2021
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/75606/podrobnosti

Files for download

    Last update: