Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem sociálních sítí a jejich využití malými firmami v podobě kaváren. Klade si za cíl objasnit význam sociálních médií pro kavárny, zhodnocení komunikace vybraných kaváren na sociálních sítích a návrhy pro jejich zlepšení. Toto bylo zjišťováno pomocí hloubkových polostrukturovaných rozhovorů, jehož respondenty byli lidé, kteří spravují účty na sociálních sítích vybraným čtyřem kavárnám. Dále byla využita obsahová analýza k určení toho, na které příspěvky těc... show full abstractTato bakalářská práce se zabývá fenoménem sociálních sítí a jejich využití malými firmami v podobě kaváren. Klade si za cíl objasnit význam sociálních médií pro kavárny, zhodnocení komunikace vybraných kaváren na sociálních sítích a návrhy pro jejich zlepšení. Toto bylo zjišťováno pomocí hloubkových polostrukturovaných rozhovorů, jehož respondenty byli lidé, kteří spravují účty na sociálních sítích vybraným čtyřem kavárnám. Dále byla využita obsahová analýza k určení toho, na které příspěvky těchto vybraných kaváren uživatelé sociálních sítí nejvíce reagují a na které nejméně. Výsledkem této bakalářské práce je zjištění a objasnění významu sociálních sítí pro kavárny a zjištění toho, jak tyto sociálně sítě využívají a poté, jak a na které jejich příspěvky uživatelé sociálních sítí reagují. Výsledkem bylo zjištění, že sociální sítě mají pro tyto podniky největší význam v okamžiku, kdy zahajují provoz a dále mají význam pro prodej jejich produktů. |