Bakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele v oblasti reklamace obuvi. Cílem práce je zhodnotit postavení spotřebitele na trhu, vymezit jeho práva a povinosti v oblasti reklamace, součástí práce je také vlastní výzkum prováděný jak mezi spotřebiteli, tak v obchodě s obuví. Práce seznamuje čtenáře se dvěma nejdůležitějšími zákony, a to Zákonem o ochraně spotřebitele a Občanským zákoníkem, vysvětluje důležitá fakta týkající se obuvi, objasňuje typy vad a pojmy s reklamací související i reklam... show full abstractBakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele v oblasti reklamace obuvi. Cílem práce je zhodnotit postavení spotřebitele na trhu, vymezit jeho práva a povinosti v oblasti reklamace, součástí práce je také vlastní výzkum prováděný jak mezi spotřebiteli, tak v obchodě s obuví. Práce seznamuje čtenáře se dvěma nejdůležitějšími zákony, a to Zákonem o ochraně spotřebitele a Občanským zákoníkem, vysvětluje důležitá fakta týkající se obuvi, objasňuje typy vad a pojmy s reklamací související i reklamaci jako takovou. |