Strategy of the BeBe Dobré ráno brand on the czech market

Thesis title: Strategie značky BeBe Dobré ráno na českém trhu
Author: Faráriková, Aneta
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Tématem diplomové práce je strategie značky BeBe Dobré ráno na českém trhu.
Keywords: marketingový výzkum značky BeBe Dobré ráno; hodnota značky BeBe Dobré ráno; strategie značky BeBe Dobré ráno
Thesis title: Strategy of the BeBe Dobré ráno brand on the czech market
Author: Faráriková, Aneta
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
The topic of this diploma thesis is the strategy of the BeBe Dobré ráno brand on the czech market.
Keywords: marketing research of the BeBe Dobré ráno brand; BeBe Dobré ráno brand equity; strategy of the BeBe Dobré ráno brand

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 11. 2008
Date of submission: 18. 12. 2008
Date of defense: 27. 1. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16843/podrobnosti

Files for download

    Last update: