Consumer competition for Pfanner, s.r.o

Thesis title: Spotřebitelská soutěž firmy Pfanner
Author: Šťastný, Ondřej
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Mencl, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce se zabývá spotřebitelskými soutěžemi. V teoretické části jsou uvedeny teoretické poznatky o této tématice na jejichž základě autor v další části zpracoval návrh soutěže. V teoretické části se autor zabývá jednotlivými typy soutěží, právní úpravou a nastíňuje současné problémy v této oblasti. V praktické části autor charakterizuje trh džusů a cílovou skupinu. Hlavní část tvoří samotný návrh soutěže včetně odhadu ekonomického přínosu.
Keywords: cílová skupina; podpora prodeje; spotřebitelská soutěž
Thesis title: Consumer competition for Pfanner, s.r.o
Author: Šťastný, Ondřej
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Mencl, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
This thesis focuses on consumer competitions. Author designed the consumer competition based on theoretical knowledge, which is mentioned in the theoretical part of the thesis. This part contains all types of competitions,legal regulations and outlines present problems in this area. In the practical part of the work author describes juice market and target group. Key part is the competition design itself, including the economic impact of the competition.
Keywords: target group; promotion; consumer competition

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 23. 1. 2008
Date of submission: 30. 1. 2009
Date of defense: 11. 2. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/14097/podrobnosti

Files for download

    Last update: