Marketing strategy of Alza.cz a.s

Thesis title: Marketing strategy of Alza.cz a.s
Author: Matoušek, Martin
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Zlatić, Marija
Opponents: Volfová, Jitka
Thesis language: English
Abstract:
The first part of the bachelor thesis focuses on the theory of marketing and marketing strategies. The second part is devoted to the survey of the company Alza.cz a.s. in terms of marketing strategy and its possible prospects for the future. In the third part, methodological research in the form of a questionnaire survey is processed and interpreted, which is then evaluated in the form of a recommendation.
Keywords: Alza.cz a.s.; Marketing; Marketing strategy
Thesis title: Marketingová strategie společnosti Alza.cz a.s
Author: Matoušek, Martin
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Zlatić, Marija
Opponents: Volfová, Jitka
Thesis language: English
Abstract:
První část bakalářské práce pojednává o teorii marketingu a marketingových strategií. Druhá část se věnuje průzkumu společnosti Alza.cz a.s. z hlediska marketingové strategie a jejích možných výhledů do budoucna. Ve třetí části je zpracován a interpretován metodologický průzkum ve formě dotazníkového šetření, který je následně zhodnocen ve formě doporučení.
Keywords: Alza; Marketingová strategie; Marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 6. 9. 2021
Date of submission: 29. 4. 2022
Date of defense: 31. 5. 2022
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/77913/podrobnosti

Files for download

    Last update: