Corporate Identity

Thesis title: Corporate Identity
Author: Hatlapa, Tomasz
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Lahodná, Radka
Thesis language: Česky
Abstract:
Obsahem této práce je problematika firemní identity - nástroje pomocí kterého se firma (subjekt) snaží vybudovat pozitivní image, díky kterému bude schopná obstát v dnešním konkurenčním prostředí. Práce konfrontuje teoretická východiska při tvorbě firemní identity s praktickým vnímáním této identity. Práci doplňujou výsledky marketingového výzkumu.
Keywords: Firemní styl; Firemní image; Corporate Identity
Thesis title: Corporate Identity
Author: Hatlapa, Tomasz
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Zamazalová, Marcela
Opponents: Lahodná, Radka
Thesis language: Česky
Abstract:
The subject of this thesis is the study of issues of a corporate identity - an instrument which a company (subject) makes an attempt to create a positive image that would allow it to withstand present competetive evironment. The thesis confronts the theoretical basis of a corporate identity creation with the practical reception of this identity. The thesis is supplemented by the marketing research.
Keywords: Corporate Design; Corporate Identity; Corporate Image

Information about study

Study programme: Aplikovaná informatika/Informační management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 1. 2008
Date of submission: 25. 8. 2008
Date of defense: 15. 9. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/13697/podrobnosti

Files for download

    Last update: