-

Thesis title: Marketingový mix nakladatelství
Author: Sirovátka, Michal
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Koudelka, Jan
Opponents: Vyhnánek, Tomáš
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem práce je optimalizace složek marketingového mixu v nakladatelství. Práce popisuje nejdříve knihu jako fenomén doby, dále je zmíněna historie a vývoj knižního trhu v ČR. Stěžejní částí práce je popis marketingových činností nakladatelství s důrazem na marketingový mix. Teoretická strana problematiky je aplikována na české nakladatelství Doron.
Keywords: marketingový mix nakladatelství; marketingová činnost nakladatelství; nakladatelství; knižní trh; kniha

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 25. 10. 2006
Date of submission: 25. 10. 2006
Date of defense: 12. 6. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3869/podrobnosti

Files for download

    Last update: