Media planning and its use in commercial communication

Thesis title: Mediální plánování a jeho využití v komerčních komunikacích
Author: Novotná, Martina
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Blodigová, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Média a jejich dělení Vývoj a účinnost médií Mediální thr Výzkumy a ukazatele Plánování Situační analýza,cíle strategie Plán Mediální plán pro kampan společnosti McDonald
Keywords: média; plánování; kampan
Thesis title: Media planning and its use in commercial communication
Author: Novotná, Martina
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Blodigová, Lenka
Thesis language: Česky
Abstract:
Media and media types, development and efficiency of media, media market, media researches and indicators, media planning, situation analyze,objectives, strategies, media plan for campaign of McDonald
Keywords: planning; campaign; media

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 12. 11. 2008
Date of submission: 8. 12. 2009
Date of defense: 19. 1. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16693/podrobnosti

Files for download

    Last update: