Účinnost aktivit udržitelnosti u vybraných rychloobrátkových firem

Thesis title: Účinnost aktivit udržitelnosti u vybraných rychloobrátkových firem
Author: Prosová, Radka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Syrovátka, Oldřich
Opponents: Pechová, Magdalena
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá otázkou účinností udržitelných aktivit (CSR) u rychloobrát-kových společností (FMCG) s důrazem na aktivity, které se zaměřují na snižování uhlí-kových stop. Hlavním cílem diplomové práce bylo zjistit, zdali CSR marketingové aktivi-ty rychloobrátkových firem pozitivně ovlivňují nákupní chování spotřebitelů z různých generací. Došlo ke zmapování situace u tří konkrétních subjektů, jenž se zabývají CSR marketingem a k následnému návrhu akčních kroků. Výstupem práce byly konkrétní návrhy, které mohou firmy využít pro své další ekologické směřování. Pro splnění cíle byla zvolena metoda kvantitativního šetření v podobě dotazníkového šetření. V šetření jsem se primárně zaměřila dva segmenty – generace X a Y. S ohledem na získané informa-ce došlo k vytvoření konkrétních návrhů, které mohou firmy využít pro jejich další ko-munikaci udržitelných aktivit.
Keywords: CSR marketing; udržitelné aktivity; rychloobrátkové společnosti,; uhlíkové stopy
Thesis title: Účinnost aktivit udržitelnosti u vybraných rychloobrátkových firem
Author: Prosová, Radka
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Syrovátka, Oldřich
Opponents: Pechová, Magdalena
Thesis language: Česky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá otázkou účinností udržitelných aktivit (CSR) u rychloobrát-kových společností (FMCG) s důrazem na aktivity, které se zaměřují na snižování uhlí-kových stop. Hlavním cílem diplomové práce bylo zjistit, zdali CSR marketingové aktivi-ty rychloobrátkových firem pozitivně ovlivňují nákupní chování spotřebitelů z různých generací. Došlo ke zmapování situace u tří konkrétních subjektů, jenž se zabývají CSR marketingem a k následnému návrhu akčních kroků. Výstupem práce byly konkrétní návrhy, které mohou firmy využít pro své další ekologické směřování. Pro splnění cíle byla zvolena metoda kvantitativního šetření v podobě dotazníkového šetření. V šetření jsem se primárně zaměřila dva segmenty – generace X a Y. S ohledem na získané informa-ce došlo k vytvoření konkrétních návrhů, které mohou firmy využít pro jejich další ko-munikaci udržitelných aktivit. Klíčová slova:
Keywords: udržitelné aktivity; CSR marketing; rychloobrátkové společnosti,; uhlíkové stopy

Information about study

Study programme: Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Management
Department: Department of Social Sciences

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 6. 2021
Date of submission: 16. 12. 2022
Date of defense: 26. 1. 2023
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/77332/podrobnosti

Files for download

    Last update: