Internet marteting and ICT in Vietnam

Thesis title: Internet marketing a ICT ve Vietnamu
Author: Nguyen, Anh Tuan
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Kratochvil, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá obecnou teorií internetového marketingu, jeho vyústěním a jednotlivými předpoklady fungování, a různými pozitivy i některými riziky, která může internetový marketing přinášet. Důležitou součástí práce je nastínit obraz současné úrovně ICT infrastruktury a stavu aplikování internetového marketingu ve Vietnamu.
Keywords: online advertising; Vietnam; e-commerce; digitální podpis; Internet marketing,
Thesis title: Internet marteting and ICT in Vietnam
Author: Nguyen, Anh Tuan
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Štědroň, Bohumír
Opponents: Kratochvil, Milan
Thesis language: Česky
Abstract:
The thesis deals with general theory of internet marketing, its opening and discrete premises for functioning, positive sides and threats that internet marketing can bring. An important part of the thesis is drawing an image of the current level of ICT infrastructure and the situation in internet marketing aplication in Vietnam.
Keywords: digital signature; online advertising; Vietnam; e-commerce; Internet marketing

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 31. 1. 2008
Date of submission: 25. 8. 2008
Date of defense: 15. 9. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/13683/podrobnosti

Files for download

    Last update: