Marketing strategy of non-profit association

Thesis title: Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Author: Stará, Šárka
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Netková, Jarmila
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem diplomové práce je sestavení marketingové strategie neziskové organizace. Je aplikována na neziskouvou organizaci pohybující se v oblasti kultury - Národní muzeum fotografie. Praktická část obsahuje analýzu makroprostředí, analýzu mikroprostředí, marketingovou strategii a návrhy a doporučení pro další rozvoj muzea.
Keywords: muzeum; marketing; strategie
Thesis title: Marketing strategy of non-profit association
Author: Stará, Šárka
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Netková, Jarmila
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
This graduation these is Marketing strategy of non-profit association. Strategy is applied to National Museum of Photography in Jindřichův Hradec. A part of practise includes environmental assessment, competition analysis and marketing strategy.
Keywords: marketing; museum; strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 24. 10. 2007
Date of submission: 15. 6. 2008
Date of defense: 4. 9. 2008
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/13836/podrobnosti

Files for download

    Last update: