Bakalářská práce je zaměřená na oblast B2B marketingu, tato oblast marketingu je těžce měřitelná a je výzvou pro zaměstnance v tomto odvětví. V práci je použit koncept Account Based Marketingu, kdy se pomocí konceptu sleduje zákaznická cesta. Dále je zpracována explorační analýza dat, ve které dojde k zjištění, že potřebná metrika míry otevřených e-mailů nemá v rámci společnosti normální rozdělení, je snaha tento problém řešit pomocí transformace dat. V práci se pracovalo s hypotézou, že osobní ... show full abstractBakalářská práce je zaměřená na oblast B2B marketingu, tato oblast marketingu je těžce měřitelná a je výzvou pro zaměstnance v tomto odvětví. V práci je použit koncept Account Based Marketingu, kdy se pomocí konceptu sleduje zákaznická cesta. Dále je zpracována explorační analýza dat, ve které dojde k zjištění, že potřebná metrika míry otevřených e-mailů nemá v rámci společnosti normální rozdělení, je snaha tento problém řešit pomocí transformace dat. V práci se pracovalo s hypotézou, že osobní komunikace má pozitivní vliv na míru otevřených e-mailu, tato hypotéza byla testovaná pomocí A/B testu. Na základě A/B testu nebyla nalezena statisticky významná závislost. Dále byl uveden DistilBERT model, jedná se o rozšíření bakalářské práce, kde byla snaha zjistit, zda negativní či pozitivní znění e-mailu má vliv na míru otevřených e-mailů. V uvedené části nebyl nalezen vliv pozitivně či negativně znějícího předmětu e-mailu na míru otevřených e-mailů. |