The strategy of the small retailer

Thesis title: Strategie malé maloobchodní firmy
Author: Keslerová, Kateřina
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem mé práce je popsat a zhodnotit strategii malé maloobchodní firmy. Práce se zaměřuje na hodnocení marketingového mixu a konkurenční strategie. Snažím se v práci popsat celkové konkurenční postavení firmy na českém trhu a její možnosti konkurenceschopnosti a ekonomické efektivnosti v budoucnosti.
Keywords: Konkurenční strategie; Konkurenceschopnost; Marketingový mix
Thesis title: The strategy of the small retailer
Author: Keslerová, Kateřina
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Filipová, Alena
Opponents: Zeman, Jiří
Thesis language: Česky
Abstract:
The aim of my thesis is the description and the analysis of the strategy. The thesis appreciate the Marketing mix of the retailer and the competitive strategy. I tried to describe the whole competitive position of the retailer in the market and the ability to compete.
Keywords: The competitive strategy; Marketing mix; The ability to compete

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 10. 11. 2008
Date of submission: 10. 1. 2009
Date of defense: 6. 2. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/16358/podrobnosti

Files for download

    Last update: