Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit přehled o tom, jak fungují videoherní vydavatelství, a najít podobnosti v jejich řízení. K hledání podobností je také využito metod finanční analýzy, a to vertikální analýzy a analýzy poměrových ukazatelů. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první části je obecně představen videoherní průmysl v kontextu kreativního průmyslu a dále jsou představena analyzovaná videoherní vydavatelství. Část druhá rozvádí použité metody a cíle práce. Třetí část se vě... show full abstractHlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit přehled o tom, jak fungují videoherní vydavatelství, a najít podobnosti v jejich řízení. K hledání podobností je také využito metod finanční analýzy, a to vertikální analýzy a analýzy poměrových ukazatelů. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první části je obecně představen videoherní průmysl v kontextu kreativního průmyslu a dále jsou představena analyzovaná videoherní vydavatelství. Část druhá rozvádí použité metody a cíle práce. Třetí část se věnuje popisu charakteristik analyzovaných společností v oblastech prodeje, výroby, marketingu, mezinárodních aktivit a různých druhů business modelů. Poslední část práce se věnuje vertikální analýze a analýze poměrových ukazatelů. |