Marketing strategy of the company RTB společnosti na klíč s.r.o

Thesis title: Marketingová strategie společnosti RTB společnosti na klíč s.r.o
Author: Tylová, Darina
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Klouček, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti se specifickým a omezeným okruhem zákazníků. V první části práce je zpracován teoretický základ, ze kterého následně vychází praktická část. Důraz je kladen především na marketingovou strategii, která je hlavním výstupem této práce. V praktické části je provedena analýza dosavadních marketingových aktivit společnosti. Je zde představena samotná analyzovaná společnost a výsledky hloubkového rozhovoru s vedením společnosti, který reprezentuje představu o budoucím směřování marketingu. Součástí marketingové strategie je analýza makro a mikrookolí a model STP. Výsledkem této práce je připravený plán a soubor doporučení pro budoucí marketingové aktivity.
Keywords: Marketingová strategie; Společnosti na klíč; Mikro podnik; Marketing
Thesis title: Marketing strategy of the company RTB společnosti na klíč s.r.o
Author: Tylová, Darina
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Procházková, Markéta
Opponents: Klouček, Martin
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor's thesis addresses the issue of marketing communication in a company with a specific and limited customer base. The theoretical foundation is processed in the first part of the thesis, from which the practical part subsequently emerges. Emphasis is placed primarily on the marketing strategy, which is the main output of this work. In the practical section, an analysis of the company's previous marketing activities is conducted. The analyzed company is introduced and the results of in-depth interviews with the company's management are presented, representing an idea of the future direction of marketing. The marketing strategy includes an analysis of the macro and micro-environment and the STP model. The result of this work is a prepared plan and a set of recommendations for future marketing activities.
Keywords: Marketing strategy; Marketing; Micro business; Ready-made companies

Information about study

Study programme: Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 9. 11. 2022
Date of submission: 13. 12. 2023
Date of defense: 29. 1. 2024
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/82726/podrobnosti

Files for download

    Last update: