Bakalářská práce se zabývá digitální marketingovou strategií společnosti NFCtron, jejíž cílem je zvýšení povědomí o možnosti využití platformy NFCtron Tickets pro online předprodej vstupenek a případný nárůst klientů v oblasti ticketingu v České republice a na Slovensku. Bakalářská práce se zaměřuje pouze na oblast ticketingu a na zcela první kampaň, kterou technologický startup NFCtron pro toto téma spouští. Práce se zabývá průběhem kampaně od samotného nápadu přes realizaci až po vyhodnocení a... show full abstractBakalářská práce se zabývá digitální marketingovou strategií společnosti NFCtron, jejíž cílem je zvýšení povědomí o možnosti využití platformy NFCtron Tickets pro online předprodej vstupenek a případný nárůst klientů v oblasti ticketingu v České republice a na Slovensku. Bakalářská práce se zaměřuje pouze na oblast ticketingu a na zcela první kampaň, kterou technologický startup NFCtron pro toto téma spouští. Práce se zabývá průběhem kampaně od samotného nápadu přes realizaci až po vyhodnocení a analýzu na základě dat. Součástí realizace je i tvorba nového optimalizovaného webu a především spuštění placené propagace v textovém vyhledávání Google, jež bylo pro tuto kampaň zvoleno. Zásadní částí práce je vymezení klíčových kroků, které je důležité dodržet před samotným spuštěním digitální kampaně, tedy zaměření se na funkčnost vyhledávačů, obsahovou strategii a možnosti samotného spuštění reklamy a také porozumění tomu, jak vyhledávače a klíčová slova fungují. Data, která jsou při spuštění reklamy sbírána, jsou následně vyhodnocována v podpůrných nástrojích Google Analytics a Google Ads s cílem optimalizace a realizace funkčního řešení, které by mohlo fungovat dlouhodobě. |