Analysis of Jo Malone London's POS marketing strategy and proposal for its improvement

Thesis title: Analýza POS marketingové strategie značky Jo Malone London a návrh na její vylepšení
Author: Bílá, Michaela
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Volfová, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové strategie značky Jo Malone London v místě prodeje. Práce analyzuje stávající strategii značky v butiku Jo Malone London v obchodním centru Westfield Chodov prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě této analýzy jsou navrženy konkrétní doporučení a návrhy na vylepšení POS marketingové strategie.
Keywords: Jo Malone London; Marketing; Point-of-Sale
Thesis title: Analysis of Jo Malone London's POS marketing strategy and proposal for its improvement
Author: Bílá, Michaela
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Postler, Milan
Opponents: Volfová, Jitka
Thesis language: Česky
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of Jo Malone London's point of sale marketing strategy. The thesis analyses the existing brand strategy in the Jo Malone London boutique in Westfield Chodov shopping centre through a questionnaire survey. Based on this analysis, specific recommendations and suggestions are proposed to improve the POS marketing strategy.
Keywords: Point-of-Sale; Jo Malone London; Marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní obchod
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 6. 2023
Date of submission: 23. 4. 2024
Date of defense: 14. 6. 2024
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/84799/podrobnosti

Files for download

    Last update: