Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání vlivu influencer marketingu na rozhodovací procesy a chování turistické poptávky, zejména mezi generací Z. V teoretické části práce jsou objasněny základní principy influencer marketingu, typy influencerů a jejich role v turismu dále se práce zaměřuje na charakteristiku a turistické chování generace Z. Praktická část využívá kombinaci kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod, včetně dotazníkových šetření a hloubkových rozhovorů, pro hlubší p... show full abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání vlivu influencer marketingu na rozhodovací procesy a chování turistické poptávky, zejména mezi generací Z. V teoretické části práce jsou objasněny základní principy influencer marketingu, typy influencerů a jejich role v turismu dále se práce zaměřuje na charakteristiku a turistické chování generace Z. Praktická část využívá kombinaci kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod, včetně dotazníkových šetření a hloubkových rozhovorů, pro hlubší porozumění tomu, jak influencer marketing ovlivňuje turistické rozhodování generace Z. Analýza dat ukazuje, že influencer marketing má značný dopad na turistické chování a rozhodování, přičemž generace Z tuto formu marketingu vnímá jako významný a efektivní nástroj propagace. Zjištění práce mohou posloužit jako cenný vstup pro formulaci marketingových strategií v turistickém sektoru. |