Bakalářská práce zkoumá, jak veřejnost vnímá společensky odpovědné chování společnosti Philip Morris a zda CSR ovlivňuje nákupní rozhodování spotřebitelů tabákových a nikotinových výrobků. Dále poskytuje přehled a zhodnocení CSR aktivit dané společnosti. Práce je strukturovaná do tří kapitol. První část představuje stav současného poznání v oblasti společenské odpovědnosti firem, kde se práce zabývá definicí společenské odpovědnosti firem, jejím právním rámcem, komunikací, vlivem na spotřebitel... show full abstractBakalářská práce zkoumá, jak veřejnost vnímá společensky odpovědné chování společnosti Philip Morris a zda CSR ovlivňuje nákupní rozhodování spotřebitelů tabákových a nikotinových výrobků. Dále poskytuje přehled a zhodnocení CSR aktivit dané společnosti. Práce je strukturovaná do tří kapitol. První část představuje stav současného poznání v oblasti společenské odpovědnosti firem, kde se práce zabývá definicí společenské odpovědnosti firem, jejím právním rámcem, komunikací, vlivem na spotřebitele a podniky a problematikou CSR v tabákovém průmyslu. V druhé kapitole je představena firma Philip Morris a její CSR aktivity, které jsou zároveň zhodnoceny. Třetí kapitola na základě dat získaných z dotazníkového šetření zkoumá, jak veřejnost vnímá společensky odpovědné chování dané společnosti a zda má CSR vliv na nákupní chování spotřebitelů tabákových a nikotinových výrobků. Na základě výsledků výzkumu jsou v této kapitole poskytnuta doporučení na zlepšení společensky odpovědného chování vybrané společnosti. |