Cílem této bakalářské práce je vytvořit doporučení pro zavedení nových digitálních prvků v hotelu Art Hotel Praha. K tomu bylo zapotřebí stanovit dílčí cíle. Pro zjištění úrovně již zavedených technologií ve vybraném hotelu byla navázána komunikace s provozovatelem. Pro výzkum preferencí potenciálních zákazníků bylo provedeno dotazníkové šetření. Teoretická i praktická část je zaměřena na technologie, jako jsou roboti, chatboti a samoobslužné kiosky, dále pak mobilní technologie, hlasové ovládán... show full abstractCílem této bakalářské práce je vytvořit doporučení pro zavedení nových digitálních prvků v hotelu Art Hotel Praha. K tomu bylo zapotřebí stanovit dílčí cíle. Pro zjištění úrovně již zavedených technologií ve vybraném hotelu byla navázána komunikace s provozovatelem. Pro výzkum preferencí potenciálních zákazníků bylo provedeno dotazníkové šetření. Teoretická i praktická část je zaměřena na technologie, jako jsou roboti, chatboti a samoobslužné kiosky, dále pak mobilní technologie, hlasové ovládání a virtuální realita. Zmíněna je také důležitost webových stránek a sociálních sítí. V práci je pospán i historický vývoj digitalizace. Z komparace výsledků průběžných cílů vyplývá, že je hotel již z části digitalizován a některé zavedené digitální technologie odpovídají zákaznickým preferencím a poptávce. Vytvořené doporučení pro další digitalizaci hotelu by mohlo napomoct k vylepšení spokojenosti zákazníků. Zároveň by však mohlo ušetřit čas personálu. Doporučení obsahuje zavedení samoobslužného kiosku, virtuální prohlídky a QR kódů. |