Bakalářská práce se zabývá tématem in-storové komunikace, konkrétně in-storovou komunikací společnosti Nestlé Česko, s.r.o. Cílem je analýza in-storové komunikace neboli dokázat, jak klíčové je umístění produktu na prodejní ploše pro prodej. Při analýze se využívá produktů, na nichž v době výzkumného šetření probíhá marketingová kampaň. Práce zároveň měří efektivnost nasazených POS nástrojů a snaží se o zodpovězení výzkumných otázek. Teoretická část obsahuje definice pojmů vztahující se k market... show full abstractBakalářská práce se zabývá tématem in-storové komunikace, konkrétně in-storovou komunikací společnosti Nestlé Česko, s.r.o. Cílem je analýza in-storové komunikace neboli dokázat, jak klíčové je umístění produktu na prodejní ploše pro prodej. Při analýze se využívá produktů, na nichž v době výzkumného šetření probíhá marketingová kampaň. Práce zároveň měří efektivnost nasazených POS nástrojů a snaží se o zodpovězení výzkumných otázek. Teoretická část obsahuje definice pojmů vztahující se k marketingové komunikaci, in-store marketingu a chování nakupujících. Praktická část využívá pro výzkumné šetření kvantitativního výzkumu a je rozdělena do dvou oblastí. V obou případech se jedná o zákaznický výzkum, kdy první metodou dochází k pozorování zákazníků a druhou metodou k řízenému dotazníkovému šetření v místě prodeje. |