-

Thesis title: Analýza komunikačních kampaní Nadace Českého rozhlasu v rámci projektu Světluška
Author: Prudičová, Lucie
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Dvořáková, Dana
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá charakteristikou a specifiky sociálního marketingu s důrazem na komunikační mix, dále charakteristikou neziskového sektoru a použitím marketingu v této oblasti na konkrétním příkladě Nadačního fondu Českého rozhlasu. Zde se soustředí na ananlýzu komunikačních kampaní a doprovodných akcí Nadačního fondu, zejména v rámci stežejního projektu Světluška. Pojmenovává klíčové faktory úspěšné marketingové komunikace v sociální oblasti.
Keywords: Světluška; nadační fond; komunikační mix; sociální marketing

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Retailing and Commercial Communications

Information on submission and defense

Date of assignment: 26. 11. 2006
Date of submission: 26. 11. 2006
Date of defense: 19. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3917/podrobnosti

Files for download

    Last update: