-

Thesis title: Strategie společnosti Karosa a.s. při vstupu na zahraniční trhy
Author: Adámková, Tereza
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Sztogrynová, Miroslava
Opponents: Lavička, Vladimír
Thesis language: Česky
Abstract:
Tato práce zpracovává strategii českého výrobce autobusů, společnosti Karosa a.s., na zahraničních trzích a posuzuje vliv zahraničního majitele na zahraniční obchod firmy. Stěžejní částí práce je rozbor mezinárodního marketingového mixu společnosti Karosa, analýza zahraničního obchodu a závěrečná SWOT analýza.
Keywords: autobusový trh; Karosa a.s.; mezinárodní marketing; Zahraniční obchod

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 27. 11. 2006
Date of submission: 27. 11. 2006
Date of defense: 25. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3919/podrobnosti

Files for download

    Last update: