Předmětem bakalářské práce „Strategická analýza kategorie Beauty Care společnosti Henkel ČR, spol. s. r. o.“ je komplexní zpracování strategické analýzy. Cílem práce je identifikace, analýza a vyhodnocení současné situace, která působí na vnitřní i vnější okolí kategorie Beauty Care společnosti. První část práce je zaměřena teoreticky a obsahuje všechny potřebné informace vztahující se ke strategické analýze vnitřního i vnějšího prostředí podniku. Druhá část je praktická, jsou zde provedeny... show full abstractPředmětem bakalářské práce „Strategická analýza kategorie Beauty Care společnosti Henkel ČR, spol. s. r. o.“ je komplexní zpracování strategické analýzy. Cílem práce je identifikace, analýza a vyhodnocení současné situace, která působí na vnitřní i vnější okolí kategorie Beauty Care společnosti. První část práce je zaměřena teoreticky a obsahuje všechny potřebné informace vztahující se ke strategické analýze vnitřního i vnějšího prostředí podniku. Druhá část je praktická, jsou zde provedeny jednotlivé analýzy společnosti a její konkurence, díky kterým jsou identifikovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě zjištěných výsledků z analýz, které jsou shrnuty ve SWOT analýze a analýze zranitelnosti, jsou k závěru sestavena doporučení, díky kterým by mohly jednotlivé značky divize vylepšit své postavení na trhu. |