Use of innovation potential on the example of Art Master Academy s.r.o. in the selected region

Thesis title: Využitie inovačného potenciálu na príklade spoločnosti Art Master Academy s.r.o. vo vybranom regióne
Author: Lešová, Zuzana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bočková, Nina
Opponents: Andera, Michal
Thesis language: Slovensky
Abstract:
V posledných rokoch sa svet hudobného vzdelávania vyvíja a to prináša nové príležitosti a výzvy ako aj potrebu spoločností odlíšiť sa. Napríklad prostredníctvom inovácií, ktoré posúvajú dovtedy zaužívané hranice. Zámerom tohto projektu je preto analyzovať a navrhnúť postup implementácie inovatívnych prvkov a odporúčaní marketingovej stratégie pre vybrané trhy pre spoločnosť Art Master Academy s.r.o.. Toho dosiahneme prostredníctvom desk research, ktorý analyzuje interné a externé prostredie spoločnosti a následným vyhodnotením na základe vybraných KPI. Tie nastavujú očakávania vývoja trhu pre AR aplikáciu, potenciál prekladu obsahu z angličtiny pomocou AI dabingu, aplikácie AI učiteľa a zlepšenia odkazového portfólia. Závery projektu ukazujú, že v súčasnosti sa oplatí realizovať iba pre jeden z projektov (AI učiteľ), pre ostatné dva chýba ľudský alebo finančný kapitál (preklad AI dabingom), alebo ešte neexistuje dostatočne veľký trh (AR aplikácia). Na podporu predaja a rozvoja spoločnosti je navrhnutá tvorba vlastného blogu a väčšie zapojenie známych osobností. Prínosom tejto práce je poskytnutie nástroja umožňujúceho prepočet vybraných KPI projektov spoločnosti. Taktiež sme spoločnosti poskytli postup implementácie inovačných prvkov a úprav ich súčasnej marketingovej stratégie.
Keywords: Inovácia; Analýza trhu; Konkurencieschopnosť
Thesis title: Využití inovačního potenciálu na příkladě společnosti Art Master Academy s.r.o. ve vybraném regionu
Author: Lešová, Zuzana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Bočková, Nina
Opponents: Andera, Michal
Thesis language: Slovensky
Abstract:
V posledních letech se svět hudebního vzdělávání vyvíjí a to přináší nové příležitosti a výzvy i potřebu společností odlišit se. Například prostřednictvím inovací, které posouvají dosud zažité hranice. Záměrem tohoto projektu je proto analyzovat a navrhnout postup implementace inovativních prvků a doporučení marketingové strategie pro vybrané trhy pro společnost Art Master Academy s.r.o.. Toho dosáhneme prostřednictvím desk research, který analyzuje interní a externí prostředí společnosti a následným vyhodnocením na základě vybraných KPI. Ty nastavují očekávání vývoje trhu pro AR aplikaci, potenciál překladu obsahu z angličtiny pomocí AI dabingu, aplikace AI učitele a zlepšení odkazového portfolia. Závěry projektu ukazují, že v současnosti se vyplatí realizovat pouze pro jeden z projektů (AI učitel), pro ostatní dva chybí lidský nebo finanční kapitál (překlad AI dabingem), nebo ještě neexistuje dostatečně velký trh (AR aplikace). Na podporu prodeje a rozvoje společnosti je navržena tvorba vlastního blogu a větší zapojení známých osobností. Přínosem této práce je poskytnutí nástroje umožňujícího přepočet vybraných KPI projektů společnosti. Také jsme společnosti poskytli postup implementace inovačních prvků a úprav jejich současné marketingové strategie.
Keywords: Inovace; Konkurenceschopnost; Analýza trhu
Thesis title: Use of innovation potential on the example of Art Master Academy s.r.o. in the selected region
Author: Lešová, Zuzana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Bočková, Nina
Opponents: Andera, Michal
Thesis language: Slovensky
Abstract:
In recent years, the world of music education has been evolving and this brings new opportunities and challenges as well as the need for companies to differentiate themselves. For example, through innovations that push the boundaries that were used at the time. The purpose of this project is therefore to analyze and propose a procedure for the implementation of innovative elements and marketing strategy recommendations for selected markets for the company Art Master Academy s.r.o.. We will achieve this through desk research, which analyzes the company's internal and external environment and subsequent evaluation based on selected KPIs. These set the market development expectations for the AR application, the potential of translating content from English using AI dubbing, the AI teacher application and the improvement of the reference portfolio. The conclusions of the project show that it is currently worth implementing only one of the projects (AI teacher), for the other two there is a lack of human or financial capital (AI translation with dubbing) or there is not yet a large enough market (AR application). To support sales and development of the company, the creation of your own blog and greater involvement of well-known personalities is suggested. The benefit of this work is the provision of a tool enabling the recalculation of selected KPI projects of the company. We also provided the company with a procedure for implementing innovative elements and modifying their current marketing strategy.
Keywords: Innovation; Market analysis; Competitiveness

Information about study

Study programme: Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Entrepreneurship

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 11. 2023
Date of submission: 13. 5. 2024
Date of defense: 11. 6. 2024
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/86743/podrobnosti

Files for download

    Last update: