Diplomová práce se zaměřuje na zákaznickou spokojenost v Galerii moderního umění v Hradci Králové. Teoretická část nejprve stručně seznamuje s pojmy marketing a vnímaná hodnota, následně přechází k definici služeb, zákazníka a zákaznické spokojenosti. V praktické části je pozornost věnována představení Galerie moderního umění a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno. Šetření zkoumá spokojenost návštěvníků galerie s jednotlivými faktory, které byly vybrány na základě literární re... show full abstractDiplomová práce se zaměřuje na zákaznickou spokojenost v Galerii moderního umění v Hradci Králové. Teoretická část nejprve stručně seznamuje s pojmy marketing a vnímaná hodnota, následně přechází k definici služeb, zákazníka a zákaznické spokojenosti. V praktické části je pozornost věnována představení Galerie moderního umění a vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno. Šetření zkoumá spokojenost návštěvníků galerie s jednotlivými faktory, které byly vybrány na základě literární rešerše. Analyzována je rovněž celková spokojenost, ponákupní chování a Net Promoter Score. Pro jednotlivé faktory jsou sestaveny korelační koeficienty, které udávají jejich závislost na celkové spokojenosti. Cílem práce je zjistit, jak návštěvníci královéhradecké galerie tyto faktory hodnotí a souvisí-li s jejich celkovou spokojeností. Výsledkem je nalezení faktorů, na které by se měla galerie zaměřit pro zvýšení celkové spokojenosti. |