Analysis of the Czech marketing education market and proposal for a marketing strategy for the educational platform #HolkyzMarketingu

Thesis title: Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu
Author: Nezvalová, Anna
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Karlíček, Miroslav
Opponents: Louženská, Pavlína
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá popisem trhu vzdělávání v marketingu v Česku a návrhem marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu. V práci byly využity kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody jako dotazníkové šetření zaměřené na vnímání platformy v české online populaci s 900 respondenty, focus group s 5 marketéry, kteří se v minulosti vzdělávali u vzdělávací platformy #HolkyzMarketignu, výzkum nabídky hlavních poskytovatelů marketingového vzdělání v Česku na základě jejich webových stránek a analýza interních dat platformy #HolkyzMarketingu. Výsledky ukazují, že platforma má dobrou pozici oproti konkurenci, přičemž nejvýraznějším konkurentem je platforma Seduo. #HolkyzMarketingu svou pozici mohou strategicky vylepšit na základě poskytovaní kurzů zaměřených na umělou inteligenci, zvýšeným počtem krátkodobých kurzů, lepší propagací témat spojených s výkonnostním marketingem a využitím dotačních programů. Tato práce přispívá k hlubšímu porozumění dynamiky trhu marketingového vzdělávání a poskytuje návrhy pro zlepšení strategie vzdělávací platformy #HolkyzMarketingu.
Keywords: vzdělávací platformy; analýza trhu; marketingová strategie; marketingové vzdělávání
Thesis title: Analysis of the Czech marketing education market and proposal for a marketing strategy for the educational platform #HolkyzMarketingu
Author: Nezvalová, Anna
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Karlíček, Miroslav
Opponents: Louženská, Pavlína
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zabývá popisem trhu vzdělávání v marketingu v Česku a návrhem marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu. V práci byly využity kvantitativní a kvalitativní výzkumné metody jako dotazníkové šetření zaměřené na vnímání platformy v české online populaci s 900 respondenty, focus group s 5 marketéry, kteří se v minulosti vzdělávali u vzdělávací platformy #HolkyzMarketignu, výzkum nabídky hlavních poskytovatelů marketingového vzdělání v Česku na základě jejich webových stránek a analýza interních dat platformy #HolkyzMarketingu. Výsledky ukazují, že platforma má dobrou pozici oproti konkurenci, přičemž nejvýraznějším konkurentem je platforma Seduo. #HolkyzMarketingu svou pozici mohou strategicky vylepšit na základě poskytovaní kurzů zaměřených na umělou inteligenci, zvýšeným počtem krátkodobých kurzů, lepší propagací témat spojených s výkonnostním marketingem a využitím dotačních programů. Tato práce přispívá k hlubšímu porozumění dynamiky trhu marketingového vzdělávání a poskytuje návrhy pro zlepšení strategie vzdělávací platformy #HolkyzMarketingu. Thesis deals with description of marketing education market in the Czech Republic and design of a marketing strategy for educational platform #HolkyzMarketingu. Work utilized both quantitative and qualitative research methods, including a questionnaire survey focused on the perception of the platform among the Czech online population with 900 respondents, a focus group with 5 marketers who had previously studied at educational platform #HolkyzMarketingu, research on the offerings of major providers of marketing education in the Czech Republic based on their websites, and an analysis of internal data from platform #HolkyzMarketingu. Results show that the platform holds a good position compared to competitors, with Seduo being the most significant competitor. #HolkyzMarketingu can strategically improve their position by offering courses focused on artificial intelligence, increasing the number of short-term courses, better promoting topics related to performance marketing, and utilizing subsidy programs. This work contributes to a deeper understanding of the dynamics of the marketing education market and provides suggestions for improving the strategy of the educational platform #HolkyzMarketingu.
Keywords: market analysis; marketing education; marketing strategy; educational platforms

Information about study

Study programme: Management
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 13. 9. 2023
Date of submission: 15. 5. 2024
Date of defense: 3. 6. 2024
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/85338/podrobnosti

Files for download

    Last update: