Marketing strategy of a family hotel in Bojnice

Thesis title: Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Author: Stupková, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Černý, Pavel
Opponents: Lukášová, Renata
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou rodinného hotela v Bojniciach. Jej cieľom je vyhodnotiť súčasnú situáciu hotelu pohľadom marketingovej analýzy a vytvoriť odporúčania pre návrh marketingovej stratégie hotelu. Práca kombinuje kvantitatívne a kvalitatívne výskumné metódy – dotazníkové šetrenie medzi lokálnou klientelou a pološtruktúrovaný rozhovor s marketingovou manažérkou hotela. Teoretickým rámcom práce sú marketingové koncepty rozšíreného marketingového mixu (8P) a STP. Výsledky ukazujú, že hoci má hotel potenciál, čelí viacerým výzvam, ako nízke povedomie medzi miestnymi obyvateľmi či obmedzená ponuka doplnkových služieb. Navrhované odporúčania smerujú k zlepšeniu online komunikácie, efektívnejšiemu osloveniu cieľových segmentov a rozšíreniu ponuky prostredníctvom spolupráce s lokálnymi partnermi.
Keywords: hotel; marketingová stratégia; marketingový mix; Bojnice
Thesis title: Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Author: Stupková, Jana
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Černý, Pavel
Opponents: Lukášová, Renata
Thesis language: Slovensky
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií rodinného hotelu v Bojnicích. Jejím cílem je zhodnocení současné situace hotelu z hlediska marketingové analýzy a navržení doporučení pro zlepšení marketingové strategie hotelu. Práce kombinuje kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu - dotazníkové šetření mezi lokální klientelou a polostrukturovaný rozhovor s marketingovou manažerkou hotelu. Teoretickým rámcem práce jsou marketingové koncepty rozšířeného marketingového mixu (8P) a STP. Výsledky ukazují, že ačkoli má hotel potenciál, potýká se s několika problémy, jako je nízké povědomí místních obyvatel nebo omezená nabídka doplňkových služeb. Navrhovaná doporučení směřují ke zlepšení online komunikace, efektivnějšímu oslovení cílových segmentů a rozšíření nabídky prostřednictvím spolupráce s lokálními partnery.
Keywords: hotel; marketingová strategie; marketingový mix; Bojnice
Thesis title: Marketing strategy of a family hotel in Bojnice
Author: Stupková, Jana
Thesis type: Diploma thesis
Supervisor: Černý, Pavel
Opponents: Lukášová, Renata
Thesis language: Slovensky
Abstract:
This thesis focuses on the marketing strategy of a family hotel in Bojnice. Its aim is to evaluate the current situation of the hotel from the point of view of marketing analysis and to make suggestions for the marketing strategy of the hotel. The thesis combines quantitative and qualitative research methods - a questionnaire survey among the local clientele and a semi-structured interview with the marketing manager of the hotel. The theoretical framework of the thesis is the marketing concepts of extended marketing mix (8P) and STP. The results show that although the hotel has potential, it faces several challenges, such as low awareness among locals or a limited range of complementary services. Suggested recommendations are directed towards improving online communication, reaching target segments more effectively and expanding the offer through collaboration with local partners.
Keywords: hotel; marketing strategy; marketing mix; Bojnice

Information about study

Study programme: Cestovní ruch
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 14. 9. 2023
Date of submission: 25. 4. 2025
Date of defense: 3. 6. 2025
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/85354/podrobnosti

Files for download

    Last update: