Tato diplomová práce zkoumá, jak inovace v investičních službách zavedené firmou Portu odpovídají očekáváním a preferencím vysokoškolských studentů v České republice. Hlavním cílem je prozkoumat soulad inovací firmy s potřebami vysokoškolských studentů a jak jsou tyto inovace vnímány v kontextu jejich investičního chování. Práce kombinuje kvalitativní rozhovor s analytikem společnosti a kvantitativní dotazníkové šetření, aby poskytla ucelený pohled na interakci mezi studentskými preferencemi a f... show full abstractTato diplomová práce zkoumá, jak inovace v investičních službách zavedené firmou Portu odpovídají očekáváním a preferencím vysokoškolských studentů v České republice. Hlavním cílem je prozkoumat soulad inovací firmy s potřebami vysokoškolských studentů a jak jsou tyto inovace vnímány v kontextu jejich investičního chování. Práce kombinuje kvalitativní rozhovor s analytikem společnosti a kvantitativní dotazníkové šetření, aby poskytla ucelený pohled na interakci mezi studentskými preferencemi a firemními strategiemi. Výsledky ukazují, že Portu efektivně integruje zpětnou vazbu a zahraniční trendy do svých produktů, což dobře koresponduje s očekáváními studentů, zejména v oblastech dostupnosti a edukace. Tato práce dále identifikuje komunikační strategie a preferované investiční kanály, které vyhovují potřebám mladých investorů. |