-

Thesis title: Marketingová strategie mobilních operátorů v oblasti infotainmentu a entertainmentu
Author: Urbánek, Tomáš
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Halík, Jaroslav
Opponents: Mázl, Michal
Thesis language: Česky
Abstract:
Práce se zaměřuje na specifický obor mobilní komunikace ? infotainment&entertainment (též contentové služby), který představuje informačně zábavné služby v mobilním telefonu ? a na marketingovou strategii, kterou mobilní operátor aplikuje v rámci těchto služeb. Strategie je analyzována z hlediska modelu 4P. ?Product? představuje detailní zmapování služeb, ?Price? nejen celu ale i spotřební rozhodování na trhu contentových služeb, ?Promotion? nejdůležitější nástroje komunikačního mixu, ?Place? souhrn činností, které vedou k tomu, že je konečnému zákazníkovi poskytnuto perfektní plnění. Důraz je kladen také na aplikaci efektivních postupů při organizaci činností a moderních technologií využívaných pro mobilní služby.
Keywords: marketingové postupy; marketingová strategie; 4 P; Entertainment; Infotainment; Mobilní komunikace

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of International Business

Information on submission and defense

Date of assignment: 29. 11. 2006
Date of submission: 29. 11. 2006
Date of defense: 26. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3950/podrobnosti

Files for download

    Last update: