SOMA Engineering marketing strategy for entrance into new markets

Thesis title: Marketingová strategie SOMA pro vstup na nové trhy
Author: Mikula, Vojtěch
Thesis type: Bakalářská práce
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Blaško, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza odvětví a vytvoření marketingové strategie pro vstup na rumunský polygrafický trh. Teoretická část práce se zabývá tématem obecně, praktická část přináší autorův návrh řešení.
Keywords: Úloha marketingu při řízení firmy; Vstup na nový trh; Marketingová strategie
Thesis title: SOMA Engineering marketing strategy for entrance into new markets
Author: Mikula, Vojtěch
Thesis type: Bachelor thesis
Supervisor: Vávra, Oldřich
Opponents: Blaško, Petr
Thesis language: Česky
Abstract:
The main aim of the thesis is to analyse the branch and create a marketing strategy for entering into the Romanian printing market.
Keywords: The marketing role in the management of the company; Entering into new markets; Marketing strategy

Information about study

Study programme: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Type of study programme: Bakalářský studijní program
Assigned degree: Bc.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of Business Administration
Department: Department of Marketing

Information on submission and defense

Date of assignment: 30. 6. 2008
Date of submission: 10. 1. 2009
Date of defense: 22. 1. 2009
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/15568/podrobnosti

Files for download

Main text
Private file
Download
Opponent's review
Private file
Download
Supervisor's review
Private file
Download
    Last update: