-

Thesis title: Marketingová studie destinace cestovního ruchu Moravský kras
Author: Stejskalová, Lucie
Thesis type: Diplomová práce
Supervisor: Petrů, Zdenka
Opponents: -
Thesis language: Česky
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení marketingového prostředí a zmapování destinačního mixu oblasti Moravského krasu. Na základě těchto zhodnocení jsou stanovena doporučení pro rovnoměrnější využití potenciálu této destinace.
Keywords: destinační mix; Moravský kras; marketingová studie

Information about study

Study programme: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Type of study programme: Magisterský studijní program
Assigned degree: Ing.
Institutions assigning academic degree: Vysoká škola ekonomická v Praze
Faculty: Faculty of International Relations
Department: Department of Tourism

Information on submission and defense

Date of assignment: 1. 12. 2006
Date of submission: 1. 12. 2006
Date of defense: 30. 1. 2007
Identifier in the InSIS system: https://insis.vse.cz/zp/3979/podrobnosti

Files for download

    Last update: