Segmentace trhu čaje

Název práce: Segmentace trhu čaje
Autor(ka) práce: Smetanová, Vlasta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Ledecký, Roman
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Obsah diplomové práce je praktické provedení segmentace trhu čaje v ČR. Práce obsahuje charakteristiku trhu čaje,primární a sekundární informace, analýzu I. stupně,analýzu II. stupně,nalezení a charakteristiku segmentů spolu s marketingovým doporučením pro jednotlivé segmenty
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2006
Datum podání práce: 17. 12. 2006
Datum obhajoby: 7. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4287/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: