Marketingový mix - ZOO Praha

Název práce: Marketingový mix - ZOO Praha
Autor(ka) práce: Bělíčková, Helena
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Podhajská, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce pojednává o nástrojích marketingového mixu nejnavštěvovanější české zoo - Zoo Praha. Cílem práce je popsat a zhodnotit marketingový mix Zoo Praha a dále zjistit, v čem spočívá úspěch Zoo Praha posledních několika let. Teoretická část definuje důležité pojmy týkající se marketingu, marketingu služeb a marketingového mixu. Dále je vysvětlen význam zoologických zahrad, historie a současnost Zoo Praha. V praktické části popisuji jednotlivé prvky marketingového mixu Zoo Praha a následně je hodnotím. Na závěr shrnuji všechny zjištěné poznatky a posuzuji současnou situaci v Zoo Praha.
Klíčová slova: marketing služeb; marketing; marketingový mix
Název práce: Marketing mix - the Prague Zoo
Autor(ka) práce: Bělíčková, Helena
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Podhajská, Daniela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelor thesis deals with tools of the marketing mix of the most visited Czech zoo - The Prague Zoo. The aim of the thesis is a description and an evaluation of the marketing mix of the Prague Zoo. I want to find out what has been behind the success of the Prague Zoo in the few last years. The theoretical part defines important terms refering to marketing, service marketing and marketing mix. The explanation of the sence of zoological gardens, the history and the presence of the Prague Zoo follows. In the practical part the parts of marketing mix of the Prague Zoo are described. These parts are subsequently evaluated. As a conclusion, I summarize realized findings and consider contemporary situation of the Prague Zoo.
Klíčová slova: service marketing; marketing mix; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 9. 2008
Datum podání práce: 5. 1. 2009
Datum obhajoby: 21. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16176/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: