-

Název práce: Franchising ako jedna z možných foriem vstupu podniku na medzinárodné trhy
Autor(ka) práce: Telgárska, Lýdia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Malý, Josef
Oponenti práce: Bílková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca pojednáva o franchisingu zo všeobecného hľadiska, to znamená teoretické vymedzenie, hlavné rysy franchisingu a výhody a nevýhody tejto formy podnikania. Ďalej sa zaoberá franchisingovými zmluvami, postupom ich uzatvárania a vzťahmi, ktoré vznikajú medzi poskytovateľom a príjemcom franšízy. Taktiež sa v nej rozoberajú špecifické rysy medzinárodného franchisingu a v neposlednej rade aplikácia franchisingu v medzinárodnej spoločnosti Starbucks.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 12. 2006
Datum podání práce: 10. 12. 2006
Datum obhajoby: 11. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4073/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: