Využití systému CRM v podmínkách telekomunikační společnosti

Název práce: Využití systému CRM v podmínkách telekomunikační společnosti
Autor(ka) práce: Pokorná, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Radkovský, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Customer relationship management představuje řízení vztahů se zákazníky společností. Za dobu své existence se pohled na jeho význam posunul od roviny softwaru k ucelenému vztahu k zákazníkovi. Tato bakalářská práce popisuje, jak se s inovací CRM systému vyrovnala společnost Vodafone, a.s. Cílem práce je přiblížit využití CRM u telekomunikační společnosti. V první kapitole jsem se zaměřila na dostupné CRM produkty na českém trhu. Vybrala jsem klíčová řešení pro malé, střední a velké firmy. Druhá kapitola se věnuje společnosti Siebel Systems a jejím nabízeným produktům, především produkt eBusiness, který byl ve Vodafonu, a.s. implementován. Třetí kapitola představuje implementaci nového řešení. Na závěr této práce hodnotím přínosy nového CRM pro Vodafone, a.s..
Klíčová slova: telekomunikační společnost; CRM; Customer Realationship Management
Název práce: The improvement of CRM in a telecommunication company
Autor(ka) práce: Pokorná, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pour, Jan
Oponenti práce: Radkovský, Lukáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Customer relationship management represents operating the relations towards customers of company. Nowadays the sense of CRM has changed is little bit as it doesn't mean only software which helps to solve problems but big value is added in relations with customers as such. The subject of this paper is to describe how Vodafone CZ settled with an innovation of CRM. The objective of this paper is to bring closer the improvement of CRM in a telecommunication company. The first chapter focuses on CRM products on the Czech market. I have chosen the most important solutions for small, middle and big companies. The second chapter attends to company Siebel Systems and its product CRM eBusiness, which was apllied in Vodafone CZ. The third chapter introduces the implementation of a new solution. In conclusion I evaluate the benefits of new CRM for Vodafone a.s
Klíčová slova: Customer Realationship Management; telecommunication company; CRM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 5. 2008
Datum podání práce: 30. 6. 2008
Datum obhajoby: 1. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/13516/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: