Komunikační strategie mezinárodního programu CESP

Název práce: Komunikační strategie mezinárodního programu CESP
Autor(ka) práce: Srnka, Karel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kostková, Hana
Oponenti práce: Čápová, Ludmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační strategii mezinárodního programu CESP a zmapovat její vývoj v průběhu posledních 14 let. V první kapitole charakterizuji CESP, jeho historii, produkt, cílovou skupinu spotřebitelů a statistiky počtu studentů. Druhá kapitola je zaměřena na komunikační strategii na základě součástí komunikačního mixu. Zaobírám se zde reklamou a jejími druhy, podporou prodeje, PR a přímým marketingem. Ve třetí kapitole popisuji, jak vznikaly nové propagační materiály CESPu, jako brožura, hlavičkové papíry, obálky nebo nové internetové stránky. Vše je doplněno o ukázky starých a nových propagačních materiálů, které jsou umístěny jako příloha této bakalářské práce.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 12. 2006
Datum podání práce: 11. 12. 2006
Datum obhajoby: 11. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4106/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: