Komunikační strategie značky MAZ na českém trhu

Název práce: Komunikační strategie značky MAZ na českém trhu
Autor(ka) práce: Křivanová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce hodnotí komunikační strategii značky MAZ, která vstupuje na český trh, proces komunikace a komunikační politiku společnosti TRADO Holding,a.s., ktrerá je výhradním distributorem nákladních automobilů značky MAZ. Práce obsahuje historii vývoje nákladních automobilů značky MAZ, charakteristiky společnosti TRADO Holding, a.s. a analýzu trhu nákladních automobilů v ČR.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 12. 2006
Datum podání práce: 12. 12. 2006
Datum obhajoby: 11. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4136/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: