Moderní trendy v marketingu

Název práce: Moderní trendy v marketingu
Autor(ka) práce: Myšák, David
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá moderními trendy v marketingu. Hlavní důraz je kladen na internetový marketing, kterému je věnována převážná část této práce. Čtenář je v úvodu seznámen se základními pojmy internetového marketingu, které mu pomohou lépe pochopit určité souvislosti zmiňované v této práci. Další, teoretická, část se zabývá otázkou, do jaké míry je internetový marketing pro firmy nezbytný a popisuje jeho možné využití v praxi. Autor v práci zohledňuje prognózované trendy známého odborníka, v oblasti internetového marketingu, Larrycho Chase. Úvod praktické části je věnován základním informacím o společnosti IRBOS s.r.o, která projevila zájem o využívání tohoto moderního marketingového trendu. Další část popisuje samotný proces realizace internetového marketingu.
Klíčová slova: trend; internet; marketing
Název práce: New Marketing trends
Autor(ka) práce: Myšák, David
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Oponenti práce: Procházka, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis deals with modern marketing trends. The main emphasis is pointed on Internet marketing, which is devoted the bulk of this work. The reader is aware, at the beginning, with basic definitions of Internet marketing, which could help to better understand the specific context mentioned in this work. Further, the theoretical part deals with the question what extent is the internet marketing for the company necessary and describes its possible use in practice. Author of the work takes into account the trends predictioned by well known expert in the field of internet marketing, Larry Chase. Opening practical part is devoted to basic information about the company IRBOS Ltd., which has shown interest in the use of modern marketing trend. Another section describes the process of implementation of internet marketing.
Klíčová slova: marketing; Internet; trend

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 10. 2008
Datum podání práce: 30. 4. 2009
Datum obhajoby: 21. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15303/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: