Testování e-learningového prostředí BeeWiser firmy StringData
Název práce: | Testování e-learningového prostředí BeeWiser firmy StringData |
---|---|
Autor(ka) práce: | Vrchotová, Olga |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Kramperová, Eva |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Hlavním cílem této práce bylo otestovat e-learningovou aplikaci BeeWiser od firmy StringData, s.r.o. Práci jsem rozdělila na 3 části. V úvodu jsem vysvětlila základní pojmy z oblasti e-learningu a porovnala jednotlivé formy e-learningu s klasickým vyučováním. Hlavní část této práce jsem věnovala testování a popisu tvorby, ale také provozování e-kurzu v aplikaci BeeWiser. Postupovala jsem chronologicky v jednotlivých fázích životního cyklu e-kurzu -- registrace, správa dat, tvorba e-kurzu, testy, řízení a monitoring. Na závěr každé fáze tohoto cyklu jsem uvedla: soupis všech komplikací, se kterými jsem se během testování setkala, návrhy na řešení těchto komplikací, dále návrhy na vylepšení a také zhodnocení prostředí BeeWiser. V závěru této práce jsem vyhodnotila současný stav prostředí BeeWiser podle dílčích kritérií, uvedených v hodnotící tabulce. |
Klíčová slova: | Tvorba e-kurzu; BeeWiser; LMS; E-learning; LCMS |
Název práce: | Testing of the e-learning environment BeeWiser developed by StringData, s.r.o |
---|---|
Autor(ka) práce: | Vrchotová, Olga |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Kramperová, Eva |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | The main purpose of this work was testing of e-learning application BeeWiser by StringData, s.r.o. I divided my work into three parts. In introduction I explained fundamental terms of e-learning area and I compared each e-learning form with classical teaching. The essential part of this work is devoted to testing and description of making and even using e-course in application BeeWiser. I took steps chronologically in each phase of e-course life cycle -- registration, data control, e-course making, tests, managing and monitoring. At the end of each phase I brought in: a list of all complications I met during testing, suggestions for solving these complications, other concept how to make things better and finally appreciation of BeeWiser environment. At the end I evaluated the present state of BeeWiser environment according to the partial criteria mentioned in the appreciating table. |
Klíčová slova: | Making e-course; LMS; BeeWiser; LCMS; E-learning |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 10. 2. 2008 |
---|---|
Datum podání práce: | 15. 12. 2008 |
Datum obhajoby: | 20. 1. 2009 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/13540/podrobnosti |