Obchodní strategie vybraných internetových obchodů

Název práce: Obchodní strategie vybraných internetových obchodů
Autor(ka) práce: Chytilová, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Prostředí Internetu se rychle vyvíjí a stává se důležitým prodejním kanálem. Vytváří nové možnosti pro podnikání, které vyžadují specifické obchodní strategie. Aby se každý internetový obchod stal konkurenceschopným, musí dokázat využít výhody Internetu, jako prodejního kanálu (šetří náklady, umožňuje integraci jednotlivých oddělení podniku a efektivní sdílení dat aj.). Pro tyto obchody je také důležité umět nabídnout nové služby a uživatelsky zpříjemňující funkce, které je odliší od ostatních prodejců. Cílem práce je zjistit možnosti firem, které Internet nabízí, popsat specifika internetového obchodování, jeho výhody a nevýhody, analyzovat strategii jednotlivých obchodů na českém a zahra-ničním trhu a vytvořit jejich prognózu do budoucnosti.
Klíčová slova: Internet; zboží; cenová politika; internetový obchod
Název práce: Business strategies of the selected e-shops
Autor(ka) práce: Chytilová, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The world of internet evolves quickly and it becomes an important means of trade. It brings new business opportunities with a need for specific business strategies. In order to be competitive, every company has to exploit as many advantages as possible and many advantages can be gained through the use of the internet (such as cost economization, easier integration of company departments and efficient data sharing, etc.). It is also important for e-shops to offer innovative services and user-friendly interface that will distinguish them from others. The aim of this thesis is to identify the opportunities for companies that the internet offers, to describe the specifics of internet business and its advantages and disadvantages, to analyze strategies of the selected e-shops from the Czech and the international market and to create a prognosis of their future development.
Klíčová slova: e-shop; Internet; pricing policy; merchandise

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 11. 2008
Datum podání práce: 15. 1. 2009
Datum obhajoby: 15. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16413/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: