Moderní metody prodeje pojistných produktů

Název práce: Moderní metody prodeje pojistných produktů
Autor(ka) práce: Vlček, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Ducháčková, Eva
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je objasnit základní charakteristiky pojistného produktu v souvislosti s jeho prodejem, analyzovat moderní metody prodeje pojistných produktů na českém pojistném trhu a identifikovat pojistné produkty nabízené prostřednictvím těchto distribučních kanálů. V první kapitole uvádím obecnou charakteristiku pojistného produktu a faktory ovlivňující jeho prodejnost. Druhá kapitola se zabývá klasickými metodami prodeje, zejména zprostředkovatelskou sítí a přepážkovým prodejem. Třetí část je zaměřena na přímé metody prodeje (internet, telefon, direkt-mail) a síťový marketing (multi-level marketing) v podmínkách českého trhu. Důležité je též srovnání výhod a nevýhod u jednotlivých distribučních kanálů. V samotném závěru jsou porovnány moderní větve prodeje s klasickými metodami.
Klíčová slova: přímý prodej; distribuční kanály; pojistný produkt; český pojistný trh
Název práce: Modern selling methods of insurance products
Autor(ka) práce: Vlček, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Ducháčková, Eva
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis aims to explain the basic characteristics of insurance product in connection with sales, to analyze modern selling methods of insurance services on the Czech market and to identify them with distribution channels. The first chapter is about basic character of insurance product and factors which influence its salability. The second chapter mentions classic selling methods, especially including brokers and teller "window" consoles. The third part deals with direct marketing (through internet, phone and direct-mail) and multilevel marketing under sales conditions of the Czech market. However, it is also essential to compare the advantages and disadvantages of each specified distribution method. At the very end of the thesis there are compared modern and classic methods of insurance services and products.
Klíčová slova: distribution channels; insurance product; direct marketing; Czech market of insurance services

Informace o studiu

Studijní program / obor: Finance a účetnictví/Pojišťovnictví
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta financí a účetnictví
Katedra: Katedra bankovnictví a pojišťovnictví

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 10. 2008
Datum podání práce: 5. 1. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/15744/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: