Kupní rozhodovací proces v cestovním ruchu

Název práce: Kupní rozhodovací proces v cestovním ruchu
Autor(ka) práce: Matysová, Radomila
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Mottlová, Libuše
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je analyzovat jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu na trhu cestovního ruchu. Součástí teorie jsou kapitoly zaměřené na trh cestovního ruchu, marketing cestovního ruchu a samotný kupní rozhodovací proces. V praktické části se věnuji dotazníkovému šetření, ze kterého mi vyplynuly důležitá data k analýze kupního rozhodovacího procesu. Cenné informace jsem získala také ze statistik institucí zabývajícími se trhem cestovního ruchu, mezi něž patří Czech Tourism a MEDIAN, s.r.o. V závěrečném shrnutí popisuji jednotlivé etapy nákupního rozhodnutí.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2006
Datum podání práce: 15. 12. 2006
Datum obhajoby: 30. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4250/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: