Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v ZOO Chleby

Název práce: Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v ZOO Chleby
Autor(ka) práce: Motejlková, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: Netková, Jarmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V první kapitole popisuje Zoo Chleby obecně. V druhé kapitole popisuje obecně markewtingovou strategii v cestovním ruchu. V třetí kapitole porovnává zoo v Chlebech a ve Vyškově. Ve čtvrté kapitole provádí praktickou aplikaci.
Klíčová slova: marketing cestovního ruchu; swot analýza; zoo chleby
Název práce: Marketing strategy of tourism development in the zoo Chleby
Autor(ka) práce: Motejlková, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Jarolímková, Liběna
Oponenti práce: Netková, Jarmila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the first chapter describes the Zoo Chleby in general. The second chapter describes the general marketing strategy in tourism. In the third chapter compares the zoo in Chelby and in Vyškov. In the fourth chapter carries out a practical application.
Klíčová slova: marketing strategy; zoo Chleby; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 12. 2008
Datum podání práce: 12. 12. 2008
Datum obhajoby: 14. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17307/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: