Marketing cestovního ruchu v éře globalizace

Název práce: Marketing cestovního ruchu v éře globalizace
Autor(ka) práce: Villinová, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zaměřuje na důsledky globalizace na poptávku v cestovním ruchu a především na marketing cestovního ruchu. Důraz byl kladen na využití zahraničních zdrojů.
Klíčová slova: marketing; globalizace; cestovní ruch
Název práce: Marketing of tourism in the era of globalization
Autor(ka) práce: Villinová, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Valentová, Jana
Oponenti práce: Vaško, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work focuses on implications of globalization on tourism demand and above all on marketing of tourism. The stress was on the use of foreign sources and literature.
Klíčová slova: marketing; tourism; globalization

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 11. 2008
Datum podání práce: 5. 1. 2009
Datum obhajoby: 20. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17001/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: