Srovnání trhu televizní reklamy v ČR a USA

Název práce: Srovnání trhu televizní reklamy v ČR a USA
Autor(ka) práce: Schneyder-Kubaniková, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Srovnani trhu televizni reklamy v ČR a USA. V teoretické části popis marketingového, komunikačního mixu a procesu, reklamních agentur, medii. Dále pak vyjmenovány rysy televize, výhody a nevýhody inzerce v tv, popis mediálních ukazatelů,rozdělení typů reklamy. Analytická část se skládá z analýzy makroprostředí, historie televizní reklamy,popis televizních sítí.Parametry tv z hlediska reklamy, právní úprava televizní reklam.Dále popis forem finacování, cen reklmaního prostoru, výdaje. Uvedení základních festivalů a soutěží, popis problémů digitalizace v ČR.
Klíčová slova: česká republika; usa; reklama; televize

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 12. 2006
Datum podání práce: 18. 12. 2006
Datum obhajoby: 1. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4294/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: