Stanovení strategie vstupu české firmy na dánský trh

Název práce: Stanovenie stratégie vstupu českej firmy na dánsky trh
Autor(ka) práce: Peťovský, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Cejthamr, Václav
Oponenti práce: Dědina, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Predmetom a cieľom tejto práce je komplexná analýza a zhodnotenie celkového dánskeho podnikateľského prostredia a definovanie vhodnej stratégie pre vstup malej a strednej firmy z ČR na tento trh. Práca ja koncipovaná tak, aby mohla slúžiť aj ako obecný návod pre české malé a stredné podniky, ktoré sa chystajú vstúpiť na tento trh.
Klíčová slova: dánsko; stratégia; vstup na zahraničný trh; malý a stredný podnik; medzinárodný obchod
Název práce: Stanovení strategie vstupu české firmy na dánský trh
Autor(ka) práce: Peťovský, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Cejthamr, Václav
Oponenti práce: Dědina, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Předmětem a cílem této diplomové práce je komplexní analýza a zhodnocení celkového dánskeho podnikatelského prostředí a definování vhodné strategie pro vstup malé a střední firmy z ČR na tento trh. Práce je koncipovaná tak, aby mohla sloužit i jako obecný návod pro další české malé a střední podniky, které se chystají vstoupit na tento trh.
Klíčová slova: vstup na zahraniční trh; malý a střední podnik; mezinárodní obchod; strategie; dánsko
Název práce: Defining a strategy for a small and medium-sized czech company to enter the Danish market
Autor(ka) práce: Peťovský, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Cejthamr, Václav
Oponenti práce: Dědina, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The purpose of this master thesis is to define a market entry strategy into Denmark for a SME from Czech republic. The thesis includes a complex analysis of the danish entrepreneurial environment and defining a strategy how to enter the market. The thesis intends to be a useful guide for Czech SME's how to expand on this market.
Klíčová slova: international trade; SME; small and medium-sized company; denmark; strategy; expanding on a foreign market; entering a foreign market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 11. 2008
Datum podání práce: 3. 5. 2009
Datum obhajoby: 1. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16421/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: