Vývoj a specifika komunikačního mixu na bankovním trhu v České republice

Název práce: Vývoj a specifika komunikačního mixu na bankovním trhu v České republice
Autor(ka) práce: Veselík, Marek
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Jenčušová, Michala
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem mé diplomové práce je na základě analýzy a následné komparace reklamních kampaní vybraných bankovních ústavů nalézt odpověď na otázky, jak vnímají lidé bankovní reklamu, jaký charakter mají bankovní reklamy, na jaké cílové skupiny ve svých reklamních sděleních banky cílí, která média k těmto účelům používají, jak vysoké částky ročně vynakládají na nákup mediálního prostoru, jak se následně tyto reklamní kampaně projevují v ziscích bank a v neposlední řadě navrhnout bankovním institucím nové možnosti komunikace, kterými mohou oslovovat své současné i potenciální klienty.
Klíčová slova: bankovní marketingový mix; marketingová komunikace; komunikační mix
Název práce: Progress and specifics of communications mix in the banking market in Czech Republic
Autor(ka) práce: Veselík, Marek
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Karlíček, Miroslav
Oponenti práce: Jenčušová, Michala
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of my diploma thesis is on the basis of the analysis and comparison of advertising campaigns of selected banks to find answer for questions, how people perceive the bank advertisement, what character have bank advertisement, what target groups the banks in advertising messages to achieve, what media they use, how high sums they spend for purchase of media space by year, how these advertising campaigns show in profits of banks and to propose the banks new possibilities of communication, which they can direct the current and potential clients.
Klíčová slova: banking marketing mix; marketing communication; communications mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 4. 2009
Datum podání práce: 6. 6. 2009
Datum obhajoby: 27. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20502/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: